Benimde oğlum 23 aylık bende 7. Haftanın içindeyim doktora sordum emzirebilirsin dedi ama yinede insanı yoruyor kaldır kucağına al gecesi gündüzü.Bıraksa emzirmem zaten 1 ay kaldı 2 yaşa bakalım ne olacak.Size bir şey soracağı bebeğinizi kucağına alıyor musunuz ben kaldırıyorum diye acaba bir şey olur mu diye tereddüt ediyorum