Ben öğleden sonra çalıştışım için hep 11 de uyanan biriyim. Ama 4 gün üst üste sabah 6 da idrara şıkışık uyanınca anladım. Normalde asla bu saatlerde uyanamıyorum. Hala daha devam ediyor hatta daha çok arttı geceleride kalkıyorum artık. Test yaptım yanılmamışım ☺️☺️