Eldgrn 2prensesannesiiii hayırlı olsun canım benim de Perşembe 5.67 çıktı cumartesi 8.79 çıktı yükselmesini takip et 2 günde bir adetin gecikti mi yada ne kadar var
Vera09 2prensesannesiiii referans aralığı 10olunca bilemedim genelde 0-5oluyolar. Ama iki gün sonra tekrar ypınca anlarsınız
mimar_anne 2prensesannesiiii canım adetine 4 gün varsa yükselebilir tekrar et 2 günde bir benim de 6 gün kala 6,65 çıkmıştı şimdi 10. Haftadayız çok şükür
Eldgrn 2prensesannesiiii takip et canım yükselir 5 uzeri gebelik var canım ama işte yükselmesi önemli ben o yüzden kendime gebe diyemiyorum ama senin daha adetine var yükselir
Happy-melek1997 2prensesannesiiii bende nisanda kürtaj oldum 21 nisanda bu ay denedik bekliyorum bakalım. Bende
Sedaaa95 2prensesannesiiii İnşallah varsa sağlıklıdır sağlıkla gelir gerisi önemli değil😊 yoksada inşallah en yakın zamanda olur
Eldgrn 2prensesannesiiii inşallah canım haber et mutlaka yükselmesini değerlerimiz yakın ondan merak ettim şimdi
Eldgrn 2prensesannesiiii imkanın varsa ver canım bende yarın vericem haber ederim seni de bekliyorum güzel haberlerini
ecem11 2prensesannesiiii ben cuma günü gittim doktora betam 87 çıktı coraspin progestan ve oksapar iğne başlattı kan pıhtılaşman varmış gibi düşüncez dedi 2 hafta sonra gel dedi inşallah bebişi görürüm bu sefer 🙏