DilaraArslan07 yok biliyorum bende doğum habercisi olduğunu ama bazıları sancı baslayınca sadece kasılma olduğunu söylüyor ya😊 acaba tekme gibi hareketleri hissediliyo mu yoksa sadece kasılma gibi mi olıyo onu merak ettim ilk hamileliğim olduğu için bilemiyorum 😂