mammaaa33 sancilariniz varsa gidin ama oncellikle kendinizi güzelce bir dinleyin ılik bir dusa girin rahatlayin baktnz gecmiyor sanci ozman gidin doktora cnku benmde dogumdan 3 gun once geldi sonrasnda dogum olmustu herkez ayni olmayabiliyor Rabbim saglicakla kurtarsn insaAllah 😊