Nnanaa Usenmezz99 illa insanları üzecekler ya en güzek zamanında çok istiyorsa bi çocuk daha yapıp koysaydı kendi adını. Bir ömür aklınıza gelecek isim konusu koymayın ne derse desinler başka kardeşi yok mu eşinizin onlar koysun.
Usenmezz99 Nnanaa onunda kızı oldu kaynanam tutturdu firdevs diye ama onlar koymadı çünkü benim eşim kaynım gibi karısına bakmıyor ağzına
Nilayse Meleknalbant dinimizde öyle birşey yok. Kuran da hangi sure hangi ayette okudunuz da böyle Allah’ın kelamıymış gibi söylüyorsunuz. Kuran da isim hakkı babanın veya annenin demiyor.
Meleknalbant Nilayse Kuran’da namazin kaç rekat olduğu da yazmıyo kalırsa bu nasıl bı üslup anlamıyorum bilmiyosaniz araştırırsınız
Meleknalbant Nilayse ahzab süresi 5. Ayeti araştırırsanız görürseniz. Elhamdülillah hafızım dinimi araştırıyorum ve uygulamaya çalışıyorum elimden geldiğince. Bilip bilmeden de sizin gibi ithamlarda bulunmuyorum
Mbd Ruhul furkanda geçiyor. Çocuğa isim hakkı annenin. Dinen böyle. Eşine de şunu de bence. Soy ismini senden alıyor isim hakkı benim.
Mbd minikturtam1 ruhul furkanda çocuğa isim hakkı annenin olarak geçiyor. Kayınvaliden atmış resmen. 9 ay o ağrıları sen çektiğin için isim hakkı senin zaten
Usenmezz99 Benjaminannesi ilk oğlumda koymadı eşim ama yine kendi istediğini koydu buna da babam da babam
Usenmezz99 Abcd12 dedim dememmi ağzımda tüy bitti ama dangalak kayınbabam yok öyle diğer çocuklar niye tek isimde bu çift isim yok öyle tek isim olucak dedi
HavvaNur42- Usenmezz99 kayinbabana ne ki karisio isim konisunda ben kimseyi dinlemedjm ailenin ilk kiz torunu yok kayinvalide ismi olacakmis bilmem neymis doguran benim istedigimj koyarim dedim kusen kussun dedim
Abcd12 Usenmezz99 ay bı de kayınbaba Olcan bı ağır ol ya valla böyle cahil insanları anlmiyorum herkesin başında var emin ol
Usenmezz99 Deletedmom727271 evwt bende farkındayım eşime de izah ettim bak hastanede isimi kulağa okuyunca isa da diycejsin istersen siz demeyin ama allah katında isa olsun kimliktede yazsın siz erdinç deyin dedim bunun vebalini nasıl vericeksin deyinceede ben hesabını veririm dedi eşim😶😣
Deletedmom727271 Usenmezz99 hesap vermek o kadar kolay olsaydı keşke. Adak yerine getirilmesi gerekiyor. Bence eşinizi de alın bilir kişi ile konuşun oda öğrensin ne kadar günah olduğunu..
Usenmezz99 Evhamlianne92 😣😣😣kızımın adı meryem ben ilk oğlumda da isa istedim ama eşim kerem koydu kızım meryem eşimin babannesinin adı bunuda ben istedim ama eşim babasına resmen yol yaptı koyması için😣okadar içim sıkıntılıki bi türlü kabul edemedim bu ismi
Neslikra06 Usenmezz99 eşin sülalesinin adını tamamlattırana kadar çocuk yapacak heralde bu ne ya babaannesi ya babası hayret bişey koyma valla kuzum sonradan pişman olacağına baştan koy tavrını
MerveKozann Usenmezz99 şehir hastanesinde eğer doğum yapacaksanız orda kimlik çıkarılıyor ismini vs söylüyorsunuz sisteme giriyor kimlik evinize postayla geliyor bilginiz olsun
Neslikra06 Usenmezz99 giden kan can senden gidiyor daha bunu doğurmadan 4. Lafı ediyor bide bu erkekler için ne basit herşey
Benjaminannesi Usenmezz99 valla kuzu erkeklerin hepsi öyle baban eşine ev alsın ya da babandan bir beklentisi olsun hiç düşünmez bebeğin adını koyar öyle oluyor geleceğe yatırım yapıyor enişte. rahatsız edici bir durum soğutuyorlar adamı