Ben çocuğuma isim bulfum(isa) başından beri onu koymak istediğimi eşimde biliyo ama o beni ezip afedersiniz aptal aptal hitti babadına senin adını koyucaz dedi(erdinç) ama ben asla ve asla istemiyoeum eşime de dinletwmedim içimden gelmiyo oğluma erdinç demek gerçekten hiç istemiyorum ya en kötüsü de ben başından beri rabbime allahım oğluma isa ismini istiyoeum bana nasip et koyucam deyip dualar ediyordum şimdi sadece erdinç ismi koymak çok zoruma gidiyo rabbime karşı saygısızlık ve yanlışlık yaptığımı düşünüyorum içim yanıyır gerçekten ben nasıl hesap vericem 😣😣içim hiç rahat değil