DemirinAnnesiiii Deletedmom_7 canım sordum doktoruma aynı anda elini ayağını oynatabilir onu hissediyor olabilirsin dedi
Appayipyip Deletedmom_7 eğer almayı düşünüyorsanız bir hafta olacak nerdeyse ama ebebekte 75 tl ye indirime girmişti ben sanmıyorum pek bir etkisi olacağını almadım o yüzden
Busra_sansar Merveofs Aynen bende de aynı şekilde,bir türlü uyuyamıyorum gerçi komşular da sağolsun uyutmuyorlar gürültüden 🤦🏻♀️19.Haftaya girdik baş dönmesi ve gözlerim kararıyor sürekli doktor normal dedi ama böyle yaşayan var mı benim gibi
zeynepdurunun_annesi Deletedmom_7 hamile yastıkları bana aşırı büyük geliyor onun yerine e bebekten üçgen şeklinde uzun bi yastık aldım normalde bebek korumalığı oluyor fiyatı da 50₺ di onu sırtıma koyuyorum bacak arama da normal yastık koyuyorum gayet rahat oluyor