Deletedmom_7 yani herkeste farklı tabi de memnun olmayan da çok olmuş. Ama ben bu yastıktan çok memnunum bunun sayesinde biraz yan sırt üstü de yatabiliyorum. Bel desteği sayesinde tam sırt üstü olmadığı için kan akışını da engellemeden. Pozisyon çeşitliliği sağlıyor diyim 😂
Bir de özellikle 30’dan sonra karnın büyümesi ile beraber baya kullanışlı oldu benim için. Karna destek rahat oluyor uyurken.
Sonrası için de letgodan vs satarım diye düşünüyorum.