Ayselkaracizmelli Fadimeckrr özele gidiyorum. İşte belli değil bebeğim aşağı inmemiş daha suni sancı verip kendi sancım la açılmayı bekleyeckler oda olmazsa mecbur sezeryan dedi bilmiyorum artık hayırlısı neyse o olsun hepimiz için
Merveesmer Bizde kızımla 40+4 ve 2 santim açılmayla bir haftadır beklemedeyiz Rabb’im sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin anneler