Tugcek33 Fadimeckrr biz daha yolun başındayızz🙈 5+0 mercimek olduk🐣 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi🙏🏻
esrashnn Fadimeckrr bizde aynıyız şuan 40 olduk bugün itibariyle her arayan hala doğurmadın mı diyo ama benim kızın gelmeye niyeti yok 😂
Fadimeckrr esrashnn arayan neyse de görende hala dogurmadinmi demesi 😁 Görüyorsun işte arkadaş dogurmamisim😁😁😁 Artık gelsin istiyorum , bu kadar beklemiskende inşallah normal doğum nasip olur 🤲🤲🎊
VeraAnnesi Fadimeckrr 39 haftalık 🍉 olduk biz de 🥳 Hiç bir belirti yok ama keyfi yerinde galiba miniğimin 🥰
Ayselkaracizmelli Bizim beyefendi de gittikçe hareketli oldu yerinden çok memnun 40+3 olduk ama hiç gelmeye niyeti yok çarşamba günü artık biz zorla getirteceğiz😂
Ayselkaracizmelli Fadimeckrr özele gidiyorum. İşte belli değil bebeğim aşağı inmemiş daha suni sancı verip kendi sancım la açılmayı bekleyeckler oda olmazsa mecbur sezeryan dedi bilmiyorum artık hayırlısı neyse o olsun hepimiz için