Tahaninannesiii beyzanuruzumcu8087 gecmis olsun canim, insallah saglicakla kucagina almak nasip olurr… bebislerimiz saglikli olsunda sezaryen de olur normal de
Karali Bende 33+1 deyim bebegim erkek simdiden agrilarim basladi varislerimden dolayi 3.gebeligim bide vajina varisi cikti basima o beni cok rahatsiz ediyo agri veriyo ne kotu biseymis rabbim hepimize kolayliklar versin saglikla bebeklerimize kavusalim 😊
beyzanuruzumcu8087 Karali aminnn o vajina ağrısı bendede var catim dar olduğu içinmis oda rabbim kolay kurtarsın cumlemizi
aslhankrhan94 beyzanuruzumcu8087 Renkli de eşek sıpa pek göstermedi yüzünü. Kontrollerim de devlette oluyor göremiyorum bebeğimi 🥴 Sağlıklı olsun da babasına benzese de olur 🤣
Karali beyzanuruzumcu8087 sizdede cok agri oluyomu bende bi ara azaldi rahatsiz etmiyodu buaralar tekrar başladi insaallah doğumda zorluk cikarmaz bize🙄
Ezgicck beyzanuruzumcu8087 35+3 le bizde heyecanla bekliyoruz valla kızımı 🥰 herşeyi hazırladık şükür kızımda sağlıkla gelirse tamamlanıcaz 🥰
Ayselrn Ezgicck nst ye girdiniz mi ben en son bir ay önce gittimde şuan aynıyız doktor doğumla ilgili bişiler dedi mi size
3oglanannesi Ayselrn 28.haftadan beri giriyorum nst ye 33+2 oluyoruz 35 te fel dedi dr gün verir mi bilmem 36 da diğer dr ta çağırdı orası gün verir artık sezeryan olucam özel ve üniversite hastanesi takipliyim üniversite de doğum yapıcam nasip olursa
beyzanuruzumcu8087 3oglanannesi inşallah banada gün verir dua edermisin çok zorr gogsum batıyor artık valla
3oglanannesi beyzanuruzumcu8087 aynen bana kalsa 37de alsın istiyorum çevrem kızıyor 38 i bitir dşye ama tam bayram 15 temmuz tatilleri arasında kalıyor ters zaman