A_r_m_i07 ilk başta fitil olarak kullanıyordum, sonra bi akşam gene kullandım ama brni çok rahatsız etti bende tekrar tuvalete gidip çıkarttım ardından hrmen kanamam oldu, çok korktum hemen doktora gittik bi problem yok dedi sonrasında doktorum tahriş etmişsindir dedi. Sonrasına şükür hiç bişey olmadı. Büyük ihtimal vajinanın kuru olmasından dolayı beni rahatsız etti bidaha da kullanamadım doktora söyledim oda iğne verdi 5 günde bir oluyorum :)