Elisam123 Merhaba kızlar geceleri progestan içiyorum size de kafa yapıyor mu bayağı sarhoş gibi oluyorum o yüzden uyumadan önce içiyorum bırakacam artık
Busarsl Elisam123 ayy bende kullanıyordum fitil gibi ama korktum kullanmadım, ağız yoluyla aldım oda çok başımı döndürüyordu doktoruma söyledim iğne verdi oda
Prensesmelek Elisam123 gunde uc tane 200 lük ıcıyodum yan etkıleri cok kotu gercektn ınsallh bıda kullanmak zorunda kalmam ismine bıle tahmmulum yok🥲
aysbuk2baby Elisam123 daha önce ağızdan kullanmıştım bi milyon geziyodum. Bu sefer fitil olarak kullan dedi doktor. Fitil olarak kullandığımda bile hissettim yattığım yerden, gözlerimi açamaz hale geldim 😂😂
Elisam123 Busarsl iğneden daha çok korkarım kız aboo çakır keyfi iyi böyle 😅 rabbim sağ salim kavuştursun bebeğine
-MinikveAnnesi- Elisam123 içmeden nasıl sarhoş olunur 😂😂 bayadır kullanmıyordum simdi tekrar gerekti iciyorum mecbur eşim geçen doktora diyordu doktor hanım şu kafa yapan ilaçtan yazmayacak mısınız diye ilacı icince sesim çıkmıyor ya 😂😂😂
Busarsl Elisam123 hahah yok kız okadar korkunç değil 5 günde bir vuruyorlar🥰😇😇 İnşallah sende sağ salim bebeğine kavuşursun inşallah hepimizin sağlıkla kucaklarımıza almaya nasip olur 🤗🥰
Elisam123 -MinikveAnnesi- ah şu erkekler 🤦🏻 bende de var sessizce sakince doğuma kadar bişey demeyeyim istiyor
Elisam123 aysbuk2baby ben hiç denemedim fitil olarak ama içim dışım ilaç oldu vallahi vitaminler kannsulndırıcı troit bağırsak falan derken bir hal oldum 🙃
makbule17 Elisam123 ağızdan almayın vajinadan alın ben o şekil kullanıyorum hiç yan etki yapmadı zaten doktorum da alttan almam gerektiğini söyledş daha etkili dedi