Betullyillmazx 40 haftada doğurmayan biri olarak gerçekten zor bir dönem. Allah bütün anne adaylarının yardımcısı olsun. Şuan nefes almakda bile zorlanıyorum. Halim yok. Uyuyamıyorum. Ateş basmaları oluyor. Yatamıyorum resmen birşey kalbime batıyor , göğsüme batıyor. Allahıma şükür bı duyguyu tattırdı . Bunlarıda sabırla bekleyip bebeğime kavuşacağım günü bekliyorum 🥰🥰🥰