HanifeAhmet Halenurtrnplv gecikme bazen fazla stresten de olabiliyor sürekli bebek beklersen de belki gecikme yaşayabilirsin ben bir kaç kez yaşadım çünkü ama bence o kadar geçtiyse yap hamileysen çıkar inşallah hamilesindir ❤️❤️🙏