Hndn44 Ben ikinci doğumum devlette yaptım canım doktorumdan memnun olduğum için bırakmadım sezeryan olacaktım zaten hatta özelde ilk doğumum da bir gece kaldım burda iki gece kaldı ameliyat biraz riskli geçmişti doktorum hiç basimdan ayrılmadı ilk gece dogumhanede yattım ebeler hep yanımdaydı ikinci gece servise çıkardılar yine aynı şekilde hemşireler falan çok iyi ve ilgiliydi iyilerine denk gelmiştim