Ebga tamamen katılıyorum. Birkac kez bende özele gittim zırt pırt masraf çıkarıyorlar. Cok gereksiz. İlk doğumum devlette olmuştu çok memnundum. Simdi ikinciye hamileyim şehir değişikliği yaptik ama gene devlette doğum istiryorum. Normal doğum olucak. Sancim gelince gidip ikinip yapicam yani niye para verim ki o parayi cocuklarima harcarim. Bu arada devlette de çok seciciyim. Cok hastane gezdim kafam sarmadı. En son bunda kafam yattı
İyice araştırirsan devletinde özelden kalir yani yok. Çok özel var devletten farki yok.