heyecanliana93 Sizce düğünde anamın taktığı bileziği bozdurup özelde mi doğum yapmalıyım siz olsanız ne yapardınız
Sarahh heyecanliana93 keyfi sezeryan yapmamaları gerek zaten ister özel olsun ister devlet Türkiyede sezeryan oranı 57 miş yani listede birinci
heyecanliana93 iremss CiCi_BeBe_AnNeSi Panik atak ve beraberinde yalgın anksiyete bozukluğum var devlet hastanesi takipliyim (ilk 5 ay özele gitmiştim) 3 gün önce kontrole gittiğimde su azlığı nedeniyle hastaneye yatırıldım hiçbişi yiyip içme denildi ebelere doğumamı gireceğim diyorum yok diyorlar sezeryan mı olacam diyorum her suyu azalanı sezeryana mı alacaz diyorlar suratlar beş karış beni muayene eden bütün dr lara anksiyetemi söyledim oralı biye olmadılar yattığım serviste doğum için inleyenler suratsız ebeler derken bende bi tramva oluştu çok kötüyüm psikoloji olarak eşimde devlet hastanesine bayılıyor görümcemle bi de salak gibi altınları görülcemin himayesine verdim şan he olacak çok kötüyüm
Seyoelif Ya bende aynı durumdayim.bi tane erken doğumum var şimdi serklajliyim Dr nirmal dedi.yine aynı hastane o dogum hane filan beni biraz ürkütüyor elimde değil.olsun bitsin gbi istiyorum ama bilemedim.
Ervaannesi heyecanliana93 bende sezeryen istiyorum ama devlete gidiyorum, birdahaki gittiğimde soracağım zaten daha çatı muayenesi yapılmadı belki çatı da bir sıkıntı çıkar bir umut 😄
haklisinesracim heyecanliana93 bu kadar zor durumda isen eşinle konuş canım bence. Ben de bir normal doğumdan yanayım ilk bebegimi normal doğurdum bunu da öyle istiyorum ben de ameliyattan senin doğumdan korktuğun kadar korkuyorum malesef o yüzden anlayabiliyorum seni bu kadar korku ile hele de zor bir dogum gecirirsen lohusalign kötü etkilenebilir. Annenin taktiği altını bozdurabilisin tabi ki kim karisacak
Bssraa2 heyecanliana93 bence beni yanlış anlamayın ama annenizin hediye ettiği bileziği bozdurmayın eşiniz ile konuşun korkularınızı anlatın ve sezeryan olmak istiyorum o panikle bebeğime zarar gelebilir derseniz anlayışla karşılar umarım
heyecanliana93 Bssraa2 2 gündür stresten cok kötüyüm midem bulanıyor bozdurmamı annem istedi eşim kredileriyle boğşuyor durumumuz baya sıkışık
Bssraa2 heyecanliana93 anladım eşinizin durumuda müsait değilse bozdurmak mantıklı o halde, sonuçta siz kendiniz için en iyisini bilensiniz bu kadar strese girmeyin bebeğe de zararlı ileri ki zamanda yenisni alırsınız inşallah
Deletedmom_110 heyecanliana93 Canım cana geleceğine mala gelsin ne olacak hediye bile olsa yenisi gelir illaki bozduracaksin zaten eninde sonunda bende ailemin taktiği takıları bozdurdum mecbur kalınca yapıyorsun yani bozdur bence git özelde rahatça ameliyatını ol
heyecanliana93 Bssraa2 İnşallah eşiminde bu duruma olumlu bakacağını hiç sanmıyorum ama sonumuz hayrolsun
Deletedmom_110 heyecanliana93 eşinizin ve görümcenizin buna karışma yetkisi yok ki altın sizin Altınınız hadi eşiniz bişey diyebilir de görümce kim oluyor ona oluyor anlamadım
atak13 heyecanliana93 Eğer özelde sezeryan olmazsam çocuğu aldırırım falan deyin hani ne yapabilirsiniz ki korkuyorsunuz sonuçta strese de girmemiş olursunuz bu şekilde olmaz ki bütün 9 ay boyunca stresli mi geçecek altın sizin altınınızsa görümcenize ne işi var onu anlamadım bir türlü çocuğu doğuracak olan sizsiniz Bence kimse karışmamalı bu duruma alın altını bozdurun gidin sezeryan olun Bu kadar basit Yoksa da doğurmayın tehditlerle🤣🤣
atak13 heyecanliana93 Siz neden altınlarınızı görümcenize verdiniz ki eğer panik atak gibi bir rahatsızlığınız varsa normal doğum yapmak istemiyorsanız Bence alın altınlarınızı kendinizi özele yazdırın sizin sağlığınızdan önemli değil hiçbir şey
heyecanliana93 atak13 Yok aldırırım diyemem 38+3 doğuma az kaldı altınların görümcemde olması da benim apt*llığım tamamiyle
atak13 heyecanliana93 Ya arkadaş görümcenden iste ben doğum yapacağım paramı ver de altınımı ver de görümcen evli mi ne halt yemeye onda onu anlamadım niye onda duruyor bekar mı tamam ondaysa geri isteyeceksin eşinle konuş ciddiyetini bildir bak zaten sonlardasın Bir baktın sancın geldi hastanede kriz geçirmek istemiyorsan altını al git özele yazın hemen zaten bir şey söyleyeyim mi Tam özel en geç 39 haftada sezeryana alıyor bir haftan var geç kalıyorsun haberin olsun
Deletedmom_110 heyecanliana93 ya büyük hata yapmışsın altınını niye verirsin ki onlara tek altın değil söz hakkı da vermişsin ki herşeye karışıyorlar mesafe her zaman en iyisi canım altınını bir an önce bir bahane uydurup al sonra da mesafeni koy gönlünden geçtiği gibi olur inşallah 🌸🤍