Kiz benimkiler seyreldi bile :D ama hormon bozuklugum vardi , duzeldi simdi de dogurunca bu duzelmis kisimlar gider mi yaaa , normalde aldigim gunun ertesi gunu sanki alinmamis gibi olurdu simdi 1 2 hafta ne guzel idare ediyor , tavuk bacak goruntusu azaldi , ne biliyim bazi yerlerde seyreldi bazi yerlerde hic cikmiyor falan , eski haline donmez dimi ya :D