axl1r ben güzel bitane buldum ama 2.yi alsam mı bilemedim şimdilik 1 tane var 1 tane de emzirme atletinden var onları doğumdan sonraki zamanda kullanırım 1 ay sonra da klasik sütyenlere geçerim diye düşünüyorum tam destek vermiyor sanki göğüslerimin sarkmasını istemiyorum