Herkese merhabalar, 10 günlük anneyim. Hem gebelikte aldığım kilolardan hem de emzirmekten göğüslerim aşırı büyüdü. Emzirme sütyenleri ile de çok çirkin duruyor.
Şimdi henüz hiç başka bir yerde emzirme şansım olmadığı için tecrübeli annelere sorum;
Emzirme sütyeni çok mu gerekli? Desteksiz,balenli biraz daha yumuşak normal sütyenle bu süreci geçiremez miyiz ☺️
Yok olmaz emzirme sütyeni şart derseniz daha toprlayıcı ve göğsü güzel gösteren emzirme sütyeni önerilerinize açığım 💐