Tugcek33 Sermec27 amin balım inşallah❤️ yazışmıştık ya hani seni bulamıyorum orda ekleşmedik sanırım🥺
Fundatercuman Tugcek33 Eveett 🥰 Benim de aynı böyleydi,inanamamıştım bu kadar silik çıkınca yanlıştır demiştim,sonra kan testi verdim değerim çok az çıktı doktor daha çok yeni gebelik demişti,şuan 30+2 olduk bile 😍
Tugcek33 Fundatercuman oyy maşallah bende o haftaları görürüm inşallah🥰 sağlıkla gelsin bebişiniz🐣 şimdi netleşti kırmızılaştı hatta inanamayıp 2. testi yaptım🙈
Fundatercuman Tugcek33 Amiinnn çok teşekkür ederim 💚 Sizin de evladınız hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah ve tadını çıkarın hamileliğinizin 😍 Biraz zor ama güzel bir yolculuk 💚🥰
Tugcek33 Tusami teşekkürler canım❤️ inan hiç bakmadım hatta testi bile eşim yaptı🥺 ben umutsuz ve gergindim.
tatlisbirkiz Tugcek33 hayırlı olsun canım rabbim kucağına almayı nasip etsin darısı bize 🌸🤲 adetin kaç gün gecikmişti canım yada gecikmişmiydi :)