Sermec27 Tugcek33 merhabalar canım beni hatırladin mı ara ara girip senin profiline bakıyordum hamileymissin çok sevindim sağ salim kucağına alırsın inşallah bu sefer 🥰🤲
Tugcek33 Sermec27 merhaba canımm🥰 hatırlamaz mıyım🙈 çok teşekkür ederim inşallah halen inanamasamda galiba hamileyim😅 umarım bu defa sağlıkla kucağıma alırım🙏🏻
Sermec27 Tugcek33 inanıyorum canım alacaksın ben nasıl aldıysam sende alacaksın sabrın sonu selamettir çok güzel ve kolay bir 9 ay geçirirsin inşallah canım benim rabbim yardımcın olsun sağlıcakla kavuş inşaallah yavruna 🥰🤲🌺
Tueaksy 2 haftalık falandır silik çıkmış çünkü benim 5 haftalikti testi yaptığımda ikisinde kipkirmizi çıkmıştı 😃
Tugcek33 Tueaksy testim kurudukça kızardı😅 ayrıca çizgiye ve kan değerine değil sat’a göre hesaplanıyor gebelikler yani en erken 4 haftalıkken öğreniliyor diye biliyorum, benim sat’a göre 4+6 olarak görünüyor☺️
Tugcek33 Sermec27 inşallah canımmm çok sağol allahın izniyle❤️ Çok teşekkür ediyorum seni gördüğüme çok sevindim sağlıkla büyüt bebişini🐣
Ays_cskn Tugcek33 evet hayirlisi ile var henuz yeni kan tahlili ile kesinlestirin derim hayirli olsun saglikla gelsin😊
Tugcek33 Ays_cskn teşekkür ederim kan verdim 107 çıktı. Şimdi düzenli şekilde değerlerimin artması sağlıklı bir gebelik olmasını diliyorum🥰
Tugcek33 Sermec27 amin balım inşallah❤️ yazışmıştık ya hani seni bulamıyorum orda ekleşmedik sanırım🥺