üç kez olumsuz sonuçlanan tüp bebek hikayem vardı. son denememden sonra ümidimi kesmiiştim biraz. bu ürünü gördüm denemekten bi zarar görmem dedim. kullanım önerisine göre kullanmaya başladım sonrasında da yumurtlama dönemine göre hareket ettik. şimdi 28 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim. polikistik overim ve insülin direncim vardı. kullanmadan önce biraz kilo verip insülinimle ilgili ilaçları düzenli kullanmaya başlamıştım. hangisinin etkisi bilmiyorum ama kullanıpta olumlu sonuç aldığım için yazmak istedim.