Uykucu11 Twinmama46 Her bezi kullandım doğru bedeni aldıktan sonra ve sabahtan akşama kadar bekletmeyecekseniz harika bir bez
Twinmama46 Ruveyda_baskapan ilk başta kullanmak için aldım prima bence çok güzel bir bez ama cep yakıyor fiyatı die🥹🥹😅😅keşke azıcık uygun olsa
Twinmama46 Ruveyda_baskapan ya aynen tabiki öyle ama bu iki markada genelde kullanılan ve memnun kalınılan markalar onun için ☺️🌺bende belki ama prima ile devam ederim baktım molfix iyi gelmesse ❤️