Bence sllepy alın ben oğlumda sllepyle başladım arada bulamadığım molfix alıyordum ilk 3 numarasına kadar molfix de çok iyi yanlız sonra sızdırma ya başladı çocuk hep ıslanarak uyandı uykuları bölündü 3 yaşa kadar bez kullandım sllepy de böyle sorun yaşamamıştım şimdi yine sllepy almayı düşünüyorum hatta