Zytng Larakaya sebebi doktorunuz söylesin içiniz rahatlasın. Evet ben de kabızken ağrım oluyor ama rahim kaynaklı olmadığını anlayabiliyorum ben karıştırmıyorum yani.
Berenibeklerken Larakaya olabilir ama çok rahatsız edici bi sancıysa git derim. Ama normal bi sancıysa bebek büyüdüğü içindir
Larakaya Berenibeklerken çok rahatsız edici değil sabah ilk uyandığımda var adet olacakmış Gibi sancı oluyor
teachering06 Haftadayım o sancılar bendede var, doktor rahim ağzını felan ölçtü ama herşey normal çıktı. Bu hafta belimede vurmaya başladı ağrı, ayakta kalınca oluyor özellikle. Ben henüz bebeğimi hiç hissedemedim…