22 ya da 23 yalan olmasın o haftalarda babannemi kaybetmistik ve ben bebeğimi hiç hissetmedim 2 gün cok üzüldüğüm icin oldu sanmıstım burda sormustum hatta birilerine onlarda bu haftalarda her gün hissedemiceğimi söylediler cünkü her sırt üstü yattığımda gelir kıpırdardı benimki sonra geciyo zayen