Derya341986 canım tansiyon enfeksiyondan da yükseliyor bazen. 10 gün önce falan mide bulantısı yaşadım çok işyeri doktoruna indim tansiyon 14 9 çıktı. Çarpıntı çıktı hemen doktoruma gönderdi. Kanda baya enfeksiyon çıktı istifra fln ettim serum yedim sonra normale döndü. Sen ara ara ölçtür sürekli yüksek çıkarsa ozaman önlem almak lazım tabi. Bu arada bende de açık sarı akıntı oluyor hatta bazen sümüksü oluyor idrarda enfeksiyon çıkmadı. Doktor açık sarı akıntı normal dedi. Kilodumda bazen baya ıslanıyor bende her defasında suyum geldi diye korkuyorum ama her gidişimde suyum iyi diyor doktor alttan da baktı kaç kere bişey yok havalardan ve haftalar geçtikçe artar dedi. Rabbim sağlıkla vaktinde evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲