Deletedmom434 cnm bişey sorucam bir önceki kendi doktor muyanenmde tansiyonum 14 9 çıkmıştı. Dünden beri bebek az hareket edince endişelendm kendi doktoruma gidemedm devlet hastanesine doktora gittiğimde tansiyonum 14 9 holter falan dedi ama benm kendi doktorum öyle bişey demedi . benm doktorum farklı günler ölçtürün demişti ben iki üç gün ölçtürdüm düşüktü bile napmak lazım