Umrankement Bebek karnimde sertlesiyor hareketlerini hissediyorum ama bu toplanma cok oluyor . Nedir bilen varmi neden bu sekikde yapiyor . 37+2 haftalik hamileyim
Haticemustafa Umrankement bende 34 haftaligim canm bendede oluyordu 2 hafta önce sordum yalanci kasilma oluyotmus onlar doguma kdrda olur merak etme dedi
elifemirasaf Umrankement şuan ben de 37. Haftadayım aynı durum ben de de var benim kontrolüm haftaya doktoruna sorunca bana da haber verirmisin
Samiye Bende de var o bende 38+6yim sanki 30 40 kilo baski hissediyorum gogsumun kemigimin altindan asagi dogru
Umrankement Samiye aynen oyle . Normalde olmuyordu bu kadar ama bir anda karnimi delip disari cikacakmis gibi ☹
Umrankement Aysegul123 aynen oyle oluyor ama senin daha bebegin kucuk degilmi olurmu acaba . Sende bi danis canim 20ci haftalarda ben sadece minik vuruslarini hissediuordum
Asya_2402 Haticemustafa 32. Haftadayım özellikle ayaktayken inanılmaz sertleşiyor bi tarafı karnımın ve tuhaf bi ağrı hissediyorum bunlar Doğuma hazırlık kasılmalar mı yani? Kontrolüme 10 gün var daha ama merak da ediyorum :(
Aysegul123 Umrankement şu an 36 haftalık ama yirmi li haftalardan beri bu sertleşme oluyordu. Doktora danıştım önemli değil bazen olur dedi.
Umrankement elifemirasaf malesef aksilik oldu hep bugun . Iki hastanedede kontrole giremedim . Yarin sabahtan gidicem ama mutlaka yazixam sana canim aklimdasin
Umrankement elifemirasaf canim sordum suyum eksik cikti biraz ama kasilmalaf toplanmalar normal dedi son haftalardasin dedi . Dogum yaklasiyor bebegin yeri kalmadi dedi cok sukur iyi .