Yagmurak5 stresin sigaradan daha zararlı olması ile ilgili dünya üzerinde bir tane bile çalışma yok. Keşke bu şekilde teselli etmeseniz insanları. Stresin 1 yıl içinde ürettiği hastalığı o da genetiginiz müsaitse, toksik maddeler çok daha kısa sürede ve kesin sonuçlarıyla oluşturabiliyor.