Bugun doktor kontrolüne gittim ama doktor demediği kalmadı 20. Haftalık hamileyim bebeğimin sağlığı gayet normal bi sıkıntı yok sadece sigara içmeyi bırakamadığımı söyledim bana demediği kalmadı.. farklı doktora gittiğim icin tarama testini götürmedim bana down sendromlu cocugun olursa doğurcakmısın etcekmisin demediği kalmadı napmam lazım bu durumda. ? Detaylı ultrason zamanım olduğu icin normal şartlarda bakmıyormus etmiyormuş. Bana yardımcı olurmusunuz doğumum yaklaşıyor daha kendime uygun doktor bulamadım (eskişehirden yazıyorum)