Bende o ilacı kullanıyorum ağız yoluyla doktor hiç bana alttan demedi ama benim günde 3 defa ve aşırı şekilde baş dönmesi tansiyon düşmesi yaptı bende ama bitti şükür bir kutu ilaç insanı gerçekten sersem yapıyor şükür benim bitti şuan rahatım eğer tekrar doktor baslatirsa nasıl kullanıcam bilmiyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi ve bizi korusun inşallah