Nurrrr Vldn yok cnm doktor jel vermişti zaten tedavi sırasında sonra lekelenmelerim başlayınca iğnede verdi hangisi daha etkili ki
MucizemE Happyangel ben 7+3 haftalık hamileyim bir aydır neredeyse alltan kullanıyorum gayet kolay ve memnunum ha alttan almışsın ha üstten doktorun ne dediyse onu yap bence çünkü çok önemli bir ilaç
tubatayfun Vldn aynen bende vajinadan kulaniyordum doktorum orala cevirdi o nebicim yan etki yapiyor oyle felaket bas donmesi
Vldn tubatayfun evet durumun biraz daha iyi olduysa orala ondan çevirmişdir baş dönmesini çok yoğun yaşatıyo kendini pskolojk olarak hasta gbi hssedyosun
Aylin1506 Merhaba ben de yaklasik 20 gundur vajinadan kullaniyorum. Daha 20 gunluk kullanimim daha var. 3 kez kanamam oldu 8+5 teyim. Sabah aksam vajinadan aliyorum sebebi mide asitleri ilacin etkisini dusuruyormus rahimden daha iyi etki ediyormus. Zaten agiz yoluyla bir kez denedim inanilmaz yan etkileri var mahvoldum. Vajinadan almak daha iyi. Biraz zor olsa da.
Aylin1506 Aylin1506 Emin ben de 3 kez kullaniyordum.gece yatmadan bir kez sabah kalkinca bir kez. Bir de oglen vermisti ama calistigim icin alamiyorum onu agizdan al demisti oyle bir etki yapti ki calisamadim soyledim tekrar 2 ye dusurdu sabah aksam olarak
Nurrrr Aylin1506 merhaba sizin kanamanız nedeb oluyor peki benimde dört kez hafif sekilde kanamam oldu ama tüp bebek olduğu için çok endişe ediyorum bende şuan 8+3 teyim
Aylin1506 Emin benim de beyaz sivilasmis sekilde saatler sonra geliyor ama illaki etki ediyordur merak etme
MucizemE Emin canım sıkıntı yapma yeni başlayınca ilk öyle oluyor ama zaman geçince ilaç alabildini alıyor sadece dış yüzeyini geri atıyor ama onu yaptıktan sonra yat uyu direk lavaboya çıktığında ıkınma ki içeri gitsin ama merak etme giden gidiyordur
tubatayfun Vldn kanamaya sebep veriyordu vajinadan o yuzden orala gecirdi ama aynen dedigin gibi hasta halsiz birakiyor ve bas donmesi ve benim agzimida ugusturuyo artik 12 haftaya kadar idare edecem bebislerim iyi olsunda gerisi onemli deyil
Emin Aylin1506 inşallah öyledir günde 3 kez kullanıyorum zaten mutlaka ediyordur zaten birini gece yatmadan önce kullanıyorum
Emin Emin MucizemE sürekli yatamıyorum işte günde 3 defaya mecbur gündüz de alıyorum 2 kere bir gece yatmadan aliyorum
Emin Aylin1506 bende.simdi.raporluyum ise.baslayinca bende alamam.oglen alttan.mecbur ağızdan alırım.onu da
Aylin1506 Umarim 3 kez almana gerek kalmaz azaltir cok gecmis olsun. Benim kanamam durdu agrilarim gecti cok sukur rahatim. Hatta arada bir haylazlik yapip almadigim oluyor tabi ki duzenli kullanim onemli
Emin Aylin1506 benimde sürekli kanamam.olmadi iki.kere.lekelenme.oldu ama doktor sayısını arttırdı inşallah benimde kullanmama gerek kalmaz
Buseguzel Ben de riskli bir gebelik geciriyorum, kanamalarım oldugu zaman başlamıştım agızdan. Ocak sonu dogumum olacak, daha yeni bıraktırdı doktorum.