cheryyy46 Mahbube Canim öğrenirsem yazarim demiştim bebeğim erkekmiş yani Budiz dışındaki tum sitelerde erkek çıkmıştı 🤭
Mahbube cheryyy46 yaa çok sevindim Allah’ım sağlıklı sihatli kucağınıza almayı nasip eder rabbim 🥰 bizde öğrendik ama cinsiyet için balon patlatalım dedim o yüzden şuan sadece kız kardeşim biliyor bizde yarın öğreneceğiz artık bakalım hayırlısı 🥰
cheryyy46 Mahbube Çok teşekkür ederim amin inşallah hepimiz sağ salim alalım kucagimiza🥰 yaa çok heyecanlı umarım gönlünüzdeki olr kaçıncı haftada öğrendiniz
Mahbube cheryyy46 16+2 ydi dün gittik tabi doktora eminsen lütfen söyleyin falan dedik ilk başta pek bi emin olamadı ama sonra dedi ki tamam kesinleştirdim ben falan dedi hakkımızda hayırlısı artık 🤗🥰
Mahbube cheryyy46 bizimde kızımız oluyor benimki tutmadı ama tabiki tutmadı diye oturup ağlayacak değiliz dimi 🙈 en hayırlısı olsun bizim için biz çok sevindik 🥰🥰🌺
Mahbube Jasmineeee123 ben baktım canım erkek çıktı doktordan da kağıdı yazılı aldık artık yarın akşam balonu patlayınca bakacağız tutucakmı yok tutmayacak mı 🙈🤗