[silindi] verocka tabi siz de yazin fotograf koyabilsem tam gostericem ama ayrica bir post acip hepinizi taglerim🥰
kbraMutlu CananDuru nasıl hesapladiniz ? sanki çok farkli yöntemleri var. Kimi son adet tarihine göre kimi tablo yaşına bakıyorsun ?
kbraMutlu [silindi] ya nasıl yaptınız ben dediğiniz gibi yaptım erkek çıktı 26 yasa baktım kasım ayı kızdı ama siz +1 diyince 27 yaş kasım erkek çıktı 😊
kbraMutlu [silindi] +1 eklemeden mi hesapladınız ben +1 ekleyince erkek çıkıyor cevap lütfen merak ettim 😊
[silindi] 2_kezannelik yumurtlama genelde regl bitiminden sonraki haftadir yani son regl tarihinden 10-14 gun arasi
verocka [silindi] internetteki hazır takvimlerle arasındaki fark ne bunun anlamadım orda kız diyor hep
Merve201119 verocka yunurtlama tarihine görede yaptım son adet tarihine gorede yaptım erkek çıktı ama sonuç kızım oluyor