Elifmomm evet 18 haftalıgım suan 16. Haftamda doktorum erkek oldugunu söyledi hesaplarıma göre de zaten subat ve mart ayı erkek ayıydı benim için başka hiç yoktu.. tabi Allahın takdiri de aslında erkek diye tutturmadım kızım olsaydı 2 prensesim olacaktı allah erkek bebeği tattırdı. Hep dua ettim eabbim hayırlı eli ayagı düzgün saglıklı evlat nasip et diye… rabbim herkesin gönlüne göre hayırlısını nasip etsin