Adenssmom Kızlar merhaba, bunu çok merak ediyorum bi kesim öyle bişeyin dışardan hissedilmediğini söylüyor bi kesim hıçkırığın hissedildiğini söylüyor, hisseden varsa kaçıncı haftada ne şekilde hissetti ? bebeğin hıçkırıkları nasıl anlaşılıyor ? 😊
hunilimom Adenssmom ilk gebelikte 32-33 civarı hissettim ritmik bı şekilde hissediyorsun bunda şuan 30 haftaligim baş aşağı ama hala hissetmedim yada ben anlamadım 😂
Pyrz_07 Adenssmom 26 haftalıkken hissetmeye başladım şuan çok net anlaşılıyor büyük insan nasıl hıçkırıyorsa bebekte hıçkırıyor ve anlaşılmacak gibi değil aynı noktaya pıt pıt uzun süre vuruyo gibi oluyor
Hemecikk Adenssmom hissetmemek mümkün değil tabi kişiye göre de değişiyor olabilir. Ama kalp atışı gibi düşünün resmen pıt pıt atıyor. 37+5 haftalık gebeyim. Ne zaman hissetmeye başladın dersen çok emin değilim ama 7-8 haftadır hissediyorumdur heralde ☺️
Deletedmom_110 Adenssmom Ben 30 dan sonra net olarak hissetmeye başladım🥰🥰karnımda pıt pıt atıyor baloncuk gibi bazen 5 dk falan sürüyor bu aralar çok fazla hickiriyoruz😊
hunilimom Adenssmom sen nasıl hıçkırık tuttuğunda böyle hop hop oluyorsun bebek de aynı karnın sürekli ritmik bı şekilde atıyor
Adenssmom Deletedmom_110 ayy ne güzel 😍 bende de böyle kalp atımı gibi oldu 2 dakika felan ilk defa, ben ayırt edemedim ne olduğunu ama hıçkırık için erken sanırım 😊
betul12f Deletedmom_110 ayyy bunu bende hissettim 🙈🙈baloncuk patlaması gibi anlam verememiştim ne olduğuna😊
Pyrz_07 Adenssmom evet çok hafif aynı nokta kalkıyor ama bebek tekmesi o kadar minik olmuyor şuan 32 haftalığız çok net hıçkırık anlaşılıyor hem içerden hem dışardan anlayabiliyorsunuz
ozlemkrkmz Adenssmom 30. Haftalarda hissetmeye başladım bende sürekli hıçkırırız zaten anlarsın hıçkırdığını pıt pıt karnında atar böyle ritmik bi şekilde
Byz2019 Aydan sonra hissetmeye başladım çok tatlı oluyorr 😍😍 kalp atımı gibi belli aralıklarla büyüdükçe dışardan gözlemleniyor 🙂
Zeysamm Ayy evet bayadır bende hissediyorum özellikle sabahları hemen uyanıyorum pıt pıt atıyor. 34+3🥰
Mehtap_ali Zeysamm bende 22. Haftadayım her sabah özellikle hissediyorum çok güzel onun orda olması var olduğunu hissettirmesi çok büyük bir mucize 🥰😍🥺
Bebisinannesi01 Adenssmom 25 hafta civariiydi ben ilk his ettigimde cok korkmustum hatta esime dedim oda disaridan hisetti kalp atisi gibi atiyordu meger hickirikmis hickirikmreis diyorum artik buyudukce hickirdikca zipliyo resmen artik🤗
Adenssmom Bebisinannesi01 bende 20. Haftadayim bende de oldu gibi ama genel hissedilen haftalara bakınca erken diyorum ben karıştırdım 😊😊
Adenssmom Ilk-bebegi12 maşallah bende 20. Haftada hissettiğimi sandım ama genelde 30 da demişler arada kaldım 😂
Mesudesrds Adenssmom ritmik kalp atışı şeklinde dışarıdan belli olmaz ama haftasını tam hatırlamıyorum 2 yada 3 sefer oğlumda olmuştu ordan biliyorum