Elif13t Gebelik şekeri ile dogum yapan var mı aranızda. Sürekli ölçüyorum sınırın üstüne çıkmadı Allaha şükür ama şeker ile beslenmek zor ya. 25+2 yim daha ileride daha çok sıkıntı oluyormuş şeker. O zaman nasıl kontrol altında tutucam 🤦♀️ bebegime birşey olmasından çok korkuyorum.
Merviiss Elif13t bende de çıktı gebelik sekeri diyet yapınca düşük cikiyor sonuçlar ama az fazla kaçırayim hemen yükseliyor . Doğum yapan var mı derken normal doğum mu ?
Arsub11 Elif13t bben daha 6 haftaligim ve seker cikti bnde ben napcam kuzum yaa gunde 4 kere insulin vuruncam yaaa 😔 insallah sag salim kucagimiza aliriz bebislerimizi
FHKK Elif13t Benimde çıktı canım şuan 36. Haftadayım diyet, ölçüm ve insülin kullanıyorum diyet listesini atayım sana örnek olsun. Patates,beyaz ekmek, makarna bunları yeme mümkünse benim listede var sadece 2 yemek kaşığı kadar.
FHKK Elif13t https://imgyukle.com/i/VuPaJo https://imgyukle.com/i/VuPIB8 https://imgyukle.com/i/VuPHXU https://imgyukle.com/i/VuPTMj https://imgyukle.com/i/VuP5un
Elif13t Merviiss aynen normal dogum. Bide birşey sorucam size ögünler iniz arasında kaç saat var. Toplam kaç ögün yapıyorsunuz ve beslenmenize birkaç örnek verebilir misiniz. Ben şuan kendim diyet yapıyorum diyetisyene henüz randevu bulamadım.
Merviiss Elif13t valla bana 3 ara 3 ana dedi ama ben yapamıyorum erken uyanmadım için. Ben çok az yiyorum ekmek sekerimi yükseltiyor benim yaptığım doğru değil ama 3 ana yapsam daha yüksek çıkar gibi hissediyorum normal doğum yapan bor çok insan var yazmışlar ben sormuştum
Elif13t Merviiss bende geç kalkıyorum işte. 11 de kalkıyorum 12 gibi kahvaltı etmiş oluyorum. Günde 6 kez nasıl besleneyim genelde diyetisyenler öyle diyormuş. En son ögününüzü kaçta yapıyorsunuz? Bide ben az yedigim için doymuyorum tam sizde de oluyor mu?
Elif13t Arsub11 geçmiş olsun canım. Ben 25+2 yim. Çok korkuyorum bebegime bireşy olucak diye. Allah yardımcımız olsun.
Merviiss Elif13t kim sizi doldurdu böyle bir şey olacak diye merak ettim burda birebir yaşayan annelerin yazdıklarından biraz içim rahatladı benim bebegin iri değilse suyun fazla degisle dikkat edince çoğu gebeden daha sağlıklı gebelik oluyor dedi benim doktorum bende çok korkuyorum ama kontrol altına alınabilir bir şey
Elif13t Merviiss açlık bilmiyorum söylemedi doktor. E nabız a da düşmedi daha tahlil sonuçlarım. Tokluk 1 saat 180 dedi
Merviiss Elif13t benimde 75 mg yükleme oldu sizin kaç mg di 183 dü. Benim doktorum öyle dedi suyun fazla olmaz bebegin iri olmazsa sorun olmaz dedi çoğu geceden daha sağlıklı bi gebelik geçiriyor şekerli gebeler dedi. Ama ben arada kaçamak yapıp yürüyorum tutamıyorum kendimi sanırım yani gezerken ederken illaki kaçıyor biraz Allah sonumuzu hayır etsin inşallah
Merviiss Elif13t pozitif düşünün benim psk bozuldu emin olabilirsiniz her şeye sinirleniyorum bu şeker yüzünden misafir cagiricm şeker yüzünden napcam ne etcem.ne yicem orda veya ben gidicem ne yicem ne yapcam iyice kafayı yedim
Elif13t Merviiss bana da 75 g lık yükleme yapıldı. Akşamları sabahları ne yiyorsunuz günde kaç ögün yapıyorsunuz. Diyetisyene randevu bulamıyorum. Kendi kendime de yanlış birşey yapmak istemiyorum. Ne yediginiz ile ilgili bilgi paylaşır mısınız benimle.
Merviiss Elif13t bana diyetisyen salatalık domates yumurta zeytin 2,3 t buğday ekmeği dedi ara ogun meyve ceviz fındık süt ayran veya yogirt dedi yemekler sebze yemeği et tavuk corba varsa çorba da ye dedi ama ben bunları yediğimde sekerim yükseliyor tam buğday ekmeğini organik alın bimden aldim benim sekerim yükseldi aksam yemeğine bile 2 3 dilim ekmek dedi ama ekmek yediğimde çok yükseliyor yani ama ben böyle beslenmiyorum dedigi gibi yapınca yükseliyor tavuk sebze sebze et bol yogurt yiyorum akşam yemeğinde bende yeni başladım yani 1 2 hafta oldu ama ben kaçamak yapıyorum arada 3 ana 3 ara yap dedi yapamıyorum genelde 2 ana 3 ara veya 2 ara yapıyorum aralarim genelde lifalif yulaf gibi bkr şeyi var atıştırmalık ondan veya yulaf meyveli öyle şeyler süt yerine kahve filan benim yaptığım doğru değil ama ben geç uyandığım için 3 ana yapamıyorum sizin syan kaç çıkıyor evde yaptığınız diyetle kilonuz kaç
Merviiss Elif13t Allaha bol dua edelim sagliklica evladımızı Alalim kucağımıza burda bi çok kişi sagliklica normal doğumla almış kucağına sekeri kontrol altına almak önemli 200 300 olmadghi sürece şekeriniz sorun yok dediler hep yürüyüş ve dengeyle hallolur dediler eşimin doğum günü pazartesi pasta yaptrcam yiyip yürüyüşe cikcam napayim hamileyim
Elif13t Merviiss kilom 61 evde yaptığım diyetle şekerim çok yüksek çıkmıyor. Bu akşam mesela 3 köfte yedim yagsız bir domates 2 salatalık tan yagsız salata yaptım. Sonucum yüksek çıkması Allaha şükür. Sabahları da yumurta peynir zeytin domates yiyorum. Ama sizin dediginiz gibi 3 ana ögün yapamıyorum çünkü geç kalkıyorum. Kahvaltıdan sonra iki ceviz 6 badem yiyorum ondan bir saat sonra da süt yada yogurt yiyorum. Bu şekilde çok yüksek çıkmadı. Zaten 3 gündür diyet yapıyorum. Ve şuan daha küçügüz (25 hafta) gebeligin ilerleyen zamanlarında daha çok zorluyormuş şeker. İnşallah öyle olmaz.
Merviiss FHKK nasıl gidiyor gebeliğin acaba hiç kaçamak yaptınız mı eşimin doğum günü pazartesi pasta yaptircam yesem mesela sekerimi nasıl düşünebilirim yürüyüş yapsam sorun olur mu siz neler yaptınız ben daha 28 haftadayim siz neler yaptınız bebek nasıl kılo ve suyunuz
Merviiss FHKK benim diyetisyen hic böyle vermedi bana bi sayfa verdi bakmıyorum bile ona size ne güzel değerleriyle vermiş ama ben burda yazanları yediğimde hemen yükseliyor en az şekilde yiyorum ama bazen de kaçamak yapıyorum napcam siz ne yaptınız:((( daha doğuma da çok var doktorunuz ne diyor
FHKK Merviiss canım kısıtlama kendini bol su iç pasta yersen ince dilim olsun. Bugün 2 dilim trileçe yedim canım çekti ama su ile takviye yapıyorum
FHKK Merviiss kaç haftalıksın canım, her gün ölçüm yapıyor musun değerlerini not alıyorsan görsel paylaş istersen ? Birde bol su ve yürüyüş önemli. Ben 37 haftalık olacağım yürümek zulüm ama dikkat ediyorum bir şekilde
Merviiss Elif13t benim 28 haftalik 28+0 yani en son kilosu normaldi su da normaldi inşallah böyle gider ama benim dr hafta da 1 sütlü tatlı yiyebilirsin dedi ama bilmiyorum ben zaten yapıyorum kacamak