Zeyneppmuratt ay hadi inş seninde olur canım ya benim doktorlar muayene sırasında hep ümitsizdi her gelen oo falan yapıyordu bende merak edip sonuçları araştırdım normal insanlarda 1-2 olması gereken değer pco olanlarda 7-8 oluyormuş benim o değer 16 ydı bende o yüzden biliyorum ileri derece olduğunu ki ilk aşılama da tutunca hastaneye gittiğimde hemşireler senin hamilelik sonucu çıkınca kutlama yaptık falan dediler dedim demek ki baya ümitsiz vakaymışım 😂 Allah nasip edicek oldu mu oluyor işte canım hiç sıkma canını ama hiç yorma kendini bırak ev pis kalsın ben öyle yaptım gerçekten ve bol bol ceviz fındık avokado ve kefir yedim kesinlikle kabız olma dedi bana tedavi sırasında