İnşallah tutar canım çok stresli bir dönem gerçekten Allahım aratmasın kimseye ben direk aşılama oldum diğerlerini hiç denemedim ileri derece pcos vardı bende çok şükür ilk aşılama da tuttu rahim filmi bile çekilmemiştim ilki tutmazsa çekilmeyi düşünüyordum açıkçası tutacağını da düşünmüyordum ilkinde tutma oranı %15 falan çünkü