Meleka1 canım merhaba tekrardan ben 32. Haftamda değilim 35. Haftama giriyorum Allah’ın izniyle 🤲🏻
Benim kendi doktorum beni 32. Haftamdan beridir perinatoloji uzmanınada yönlendirdi tedbir amaçlı o doktor maşallah çok araştırmacı her hafta nst istiyor, bebeğin suyu bi tık az geldi dedi sonra amnisure testi var yaptı o da çok şükür negatif çıktı bebeğin suyu felan değil işte 3 4 haftadır gidiyorum herşey iyi güzel diyor, kilosu boyu suyu hakkında sürekli bilgi veriyor, endokrin doktorumda her hafta açlık tokluk izlenimlerimi kontrol ediyor o da çok iyi bı doktor, hiç dozumuda yükseltmedi aynen böyle devam et dedi 🤲🏻
Ben öğlen yemeğinde kabak yemeği, pırasa yemeği, brokoli yemeği vs gibi şeyler yapıyorum yiyorum.. çok acıkınca ceviz fındık kayısı gibi şeyler yiyorum yediklerime dikkat ediyorum ama artık ister istemez canım istiyor, biraz daha dayansaydik iyi olurdu 😔