Babyak Merhaba, ben 1 senelik evliyim bebek daşünmeye başlayınca genel muayene olayım dedim sağ yumurtalığımda 5 cm çikolata kisti çıktı. Bu kistler engel olabiliyormuş ama eğer yapışıklık falan olmuşsa tüplere zarar vermisse ultrasonla buna bakamayız dedi. Banada ilk doğum kontrol hapı verdi ama eğer bebek istiyosanız kullanma dedi ben kullanmadım, 4 aydır deniyoruz henüz olmadı. Horman değerlerim falan gayet iyi. Eşime baktırdık bir sıkıntı yok. Ben amh da baktırdık o biraz düşük çıktı bende 1,63. Ama ne kadar düşükler bili kalabılıyor kendiliğinden. Doktorum 8 ay- 1 sene deneyin dedi eğer olmazsa tedaviye yönlendirecek. Ama biz önümüzdeki ay hsg çektireceğiz büyük ihtimalle eğer bir sorun varsa önceden öğrenelim diye. Ama çikolata kisti olup çok var doğal yolla hamile kalan umutsuzluk yok , ben ilk çok üzülmüştüm ama artık takmıyorum takmamaya çalışıyorum. 1 sene deneriz olmadı tedavi oluruz olmadı hayırlısı deriz … Sağlık olsun herşey olur. Gönülden isteyen tüm herkes bu duyguyu tatsın inşallah.🙏🏻🌸