Babyak benim de çikolata kistim vardı evlenince öğrendim küçüktü sadece takip önermişti. Bende biraz araştırdım bu konuyu ve çeşitli takviyeler kullandım işte Magnezyum çinko Selenyum B grubu vitaminleri Demir VS. Artı olarakta yalancı ostrojen denen bir grup var hormon bozuyor onları azalttım deterjanlar bazı kişisel bakım ürünlerini değiştirdim Süt ürünlerini çiftlik tavukların azalttım. Kistim kendi kendine kaybolmuştu kontrole gittimde. Siz sağlıklı olunca yumurtalıklarımuzda sağlıklı oluyor aslında tüm bedenimizle. Doktor önerdiyse bnce tedaviyi alın ekstra olarakta dediklerimi bir araştırın. Geçmiş olsun 🙏