Burcu86 Selam ben de 33.haftadayım ama ben de aynı ağrı özellikle sabahları yataktan çıkınca çok oluyor utanıp doktora da soramıyorum inşallah iyi bir işarettir ne diyelim allah bekleyen herkesi kurtarsın ☺️
Ozgeyrsc Bende 37+2 bendede çok bar dönemiyorum hatta sağ sola şuanda belim şiddetli ağrıyo ya bi doğursaydık
Tuba704 Benimde bugün inanılmaz sağ vajina kemiğim ağrıyor ama yürütmüyor yatırmıyor kramp gibi saplandı çok afedersiniz wc ye bile gidemiyorum o kadar batıyor kemikler mi yumuşuyor bilmiyorum 37+2 yim ama
Deniz2961 Tuba704 valla son haftalarda herkez de var bu sıkıntı cnm baksana ya ne diyelim ki bunda cekecegız artık rabbm saglıkla kucklrmzaa aldrsn