Zuhalkorkmaz2205 Deniz2961 ağrı değilde batma var bende de 😒 burdan okuduğum kadarıyla bütün 37. Haftalarda aynı şikayet var malesef
Kubrq Deniz2961 gecmiyor ama kendini motive et bu ağrıya canım yaniyorsa dogumda daha çok zorlanirsin ben kendimi böle motive ediyorum sakince karsila tmmi
Kubrq Deniz2961 aşamalı aşamalı 🙃🙃 bu agriyi çekip belki dogumun başlıcaları😳😳 belkide dogum kanalina indi bebisin gelecek bilemezsin ki 🙃🙃
Kubrq Zuhalkorkmaz2205 valla bnm aklımdan çıkmıyor bacagima birşey degse suyummu geldi deyip korkuyorum 🙃🙃🙃