1Ada1 I-2-D benimde böyle az yükseliyordu hatta oran olarak daha da az yükseldiği oluyordu içini ferah tut inşallah sağlıkla ilerler
1Ada1 I-2-D şimdilik iyi çok şükür inşallah sonuna kadar iyi gider 🙏 11 haftalık olduk. Öyle stresler atlattık ki anlatamam o yüzden içini ferah tut lütfen
Busra_24 @“I-2-D” ilk öğrendiğimde 700 çıkmıştı. İki gün sonra 1339 çıktı doktor banada istediğimiz gibi yükselmemiş iki gün sonra tekrar ver dedi iki gün sonra 3070 çıktı keseyi de gördük.
Sevilayozdemir I-2-D geç döllenme olmuştur benimde 2 hafta geç döllenme sorun olmaz o kanları aynı saatte aynı yerde vermekte çok önemli ☺️ inşallah sağlıklıdır 🧡🌺