I-2-D Yeni öğrendim gebe olduğumu kan verdim 780 çıktı ama 2 gün sonra yine kan verdim bu sefer 1248 çıktı doktor sınırda 2 gün sonra bir daha gel dedi sizce az mı yükseliyor ?
benimmdunyamm I-2-D 1500 civarları falan olması gerekiyordu sanırım yanlış hesaplamadiysam ama canını sıkma belki geç döllenme falandır
Merve201119 I-2-D aslında tam yüzde 60 artmış yani beklenen artış herkeste iki kat srtmak zorunda değil tabiki doktorunuz daha iyi bilir umarım sağlıklı bebektir
tolbetulll I-2-D merhabalar bende laborantım ve hamileyim evet bi tık düşük çıkmış ama kan verdiğiniz saatleri hatırlıyor musun sabahla akşam arasında bile bi tık fark olabiliyor , hiç korkmayın
I-2-D Merve201119 teşekkür ederim peki 16 Mayısta reglim bitmişti yani 26 gün geçmiş 1200 normal mi ?
tolbetulll I-2-D anladım evet düşükşük var ama çok bariz bi düşüklük yok tekrar kan vermeniz en iyisi olucaktır
denizmanzarasi I-2-D hayır %60 artmış ki bu da zaten yeterli bi değer 2 gün sonda da güzel sonuç alırsınız inş
Sevilayozdemir I-2-D %60 artmış aslında bir sorun görünmüyor bence bir sorun olsa bu kadar artmıyor bile yani benim iki gebeligimde sorumluydu tam %60 mis bile artmıyor.
I-2-D Sevilayozdemir doktor da sınırda artmış dedi 2 gün sonra gel dedi bide 26 günlük daha normalmidir sizce ?
Sevilayozdemir I-2-D geç döllenme olmuştur benimde 2 hafta geç döllenme sorun olmaz o kanları aynı saatte aynı yerde vermekte çok önemli ☺️ inşallah sağlıklıdır 🧡🌺